farma-oraganiczna.pl

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin wysyłki i czas dostawy wynika z wybranej formy płatności oraz od wybranej przez Ciebie formy dostawy (kurier, paczkomat).

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia zaksięgowania uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.

Termin wysyłki: 1-2 dni robocze (InPost).

Staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej.
W większości przypadków wysyłane są w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia.
Może się jednak zdarzyć, że wyślemy je w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia zamówienia (kolejka zamówień, zdarzenia losowe).

Wysyłki realizujemy w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Zamówienia złożone w dni wolne są realizowane w pierwszy dzień roboczy po zakończeniu wolnych dni, zamówienie złożone w dni powszednie (robocze) do godz.11:00  staramy się wysyłać tego samego dnia lub w następny dzień roboczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikające ze strony firm przewozowych.

Forma dostawy

  • Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia następnego dnia od nadania (dni robocze) zwykle w godzinach 9.00 – 15.00.
  • Paczkomaty Inpost – dostawa w 1 dzień roboczy od dnia nadania, do wybranego paczkomatu w całej Polsce

Solidne opakowanie paczki z towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

regulamin sklepu internetowego